15 mar 2016

Motywacja czyli połowa sukcesu





Każdy z nas jest inny, każdy z nas ma inne priorytety w życiu. Jednak każdego łączy motywacja- każdy ma ją inną, ale na każdego działa tak samo. Czym jest motywacja? Każdy może odpowiedzieć inaczej.
Dla jednych druga osoba, dla drugich zdjęcia, dla  jeszcze innych uzyskanie pewności siebie. MOTYWACJA to istotny proces w dążeniu do celu. Bez niej nie uzyskalibyśmy niczego. Motywacja=cel, niby łatwe, a jednak nie do końca. Bardzo trudno jest ją odnaleźć. Może jednak motywacji nie powinniśmy szukać u innych tylko odnaleźć ją w sobie? Wszystko siedzi w głowie, nikt nas nie zmusi do zmienienia się. Zacznijmy szukać motywacji w sobie, przecież to siebie zmieniamy. Po co szukać daleko? Spójrz na siebie i powiedz czego w sobie nie lubisz. UWAGA nie mówię tu tylko o wyglądzie. Chcesz być adwokatem, piosenkarką, aktorką, lekarzem, psychologiem? TO ZACZNIJ IŚĆ W TYM KIERUNKU PRZECIEŻ NIC NIE STOI CI NA PRZESZKODZIE- no może jedynie Twoje lenistwo. Musimy się motywować sami, motywować a nie dołować. Pewnie jesteś młodą osobą, masz marzenia-ale wmawiasz sobie, że to TYLKO marzenia, które nigdy nie będą realne. A teraz zadam ci pytanie: dlaczego tak myślisz? WSZYSTKO ZALEŻY OD NAS. Jeśli chcesz kimś być to zacznij już teraz do tego dążyć. Bądź swoją motywacją, zmieniaj to czego w sobie nie lubisz, złe nawyki zamień na dobre. Jedyne co musisz zrobić, to zajrzeć w swój umysł i doszukać się tego co przeszkadza ci w nie realizacji swoich marzeń. Bądźmy pewnymi siebie ludźmi, którzy wiedzą czego chcą i śmiało do tego dążą. Spójrz na swoje życie i powiedz, że to dopiero początek czegoś nowego. Zmień się i powiedz: BYŁAM NAJLEPSZĄ Z MOŻLIWYCH MOTYWACJI. A potem? Podziękuj samej sobie za to kim jesteś teraz, a jesteś kimś dużo lepszym. Kimś kto nie siedzi bezczynnie i czeka, aż wszystko przyjdzie samo. Jesteś kimś kto bierze życie w swoje ręce i jest dumny z tego co robi. 
Mam nadzieje, że dotrwaliście do końca moich wypocin i coś z nich zrozumieliście.


KOCHANI DO WAKACJI ZOSTAŁO 100 DNI
macie jakieś plany na wakacje? Ja lece do Anglii, zaliczam pierwszy Woodstock i Światowe Dni Młodzieży! Przygotujcie się na pokaźną ilość zdjęć! 

                        grafika beach, summer, and tumblr
                            
                            
                           


13 komentarzy:

  1. Czekam na te wakacje ^^
    Obserwujemy/?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami trudno jest sie zmotywowac, ale wiara w siebie jest najwazniejsza

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge doczekać się wakacji! :D
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam już pełno planów, nie mogę się doczekać ! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze planów wakacyjnych, ale też jak co roku nie mogę się doczekać wakacji, słońca i morza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie mam planów na wakacje może też zrobię sobie wycieczkę do Anglii ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, motywacja to podstawa!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku zazdroszczę bardzo woodstocku *^* Mega chciałabym pojechać, ale niestety rodzice mają dużo "argumentów" przeciw :c

    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym sobie pojechała w takie miejsce jak na zdjęciu :)
    Mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś poklikać we wszystkie ,,KLIK,, w tych 3 postach, które są podane niżej w linkach?. Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ dzięki ,,KLIKANIU,, mam możliwość rozwoju mojego bloga. Oczywiście zawsze się odwdzięczam. :) Pozdrawiam i Zapraszam:
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/cndirect-wishlist.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/wishlist-wholesalebuying.html
    http://macreateart.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-2.html

    OdpowiedzUsuń
  10. oo zazdroszczę wypadu na Światowe Dni Młodzieży, chociaż trochę się go obawiam w sumie
    Ja planów w sumie jeszcze nie posiadam, pewnie jakis wypad w góry czy coś ;)

    http://momentforme-jessica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba wziąć życie w swoje ręce i zrozumieć, że nic samo się nie zrobi. Należy wziąć się w garść i znaleźć tą głęboko ukrytą wewnętrzną motywacje i zacząć działać. Achh jak dobrze, że już tak mało zostało do wakacji, tak pragnę lata i mojego wyjazdu na mazury!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia, genialny post :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń