14 mar 2016

PIANKA OCZYSZCZAJĄCA UNDER TWENTY #2

   Każdy z Was spotkał się kiedyś z produktami UNDER20 i na pewno każdy z was słyszał dużo pozytywnych opinii na ich temat. Ale czy wszystkie kosmetyki under twenty są godne polecenia?
   Dwa tygodnie temu zakupiłam piankę oczyszczającą pory z nadzieją, że moja cera się poprawi. Produkt jest w schludnej buteleczce z bardzo wygodną pompką dzięki, której łatwo zaaplikujemy piankę. Cudowny zapach arbuza- jest nie do opisania! Bardzo na plus bo zapach utrzymuje się na skórze. Niestety oprócz opakowania i zapachu pianka nie wywarła na mnie większego wrażenia, owszem skóra jest oczyszczona ale pory nie znikają. Może po dłuższym użytkowaniu coś się poprawi, ale po takim czasie różnicy nie ma. Wady? Mało wydajna, używam jednej pompki, raz dziennie- zalecane są 2 pompki, 2 razy dziennie. Produkt szybko ubywa. Jeśli chodzi o tę piankę to raczej do niej nie wrócę, ale może wypróbuje innych z tej firmy! A wam sprawdziła się? A może polecacie jakieś produkty? 




7 komentarzy:

  1. Jeszcze nie testowałam żadnego kosmetyku z tej firmy:)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pianki do oczyszczania twarzy, ale akurat tej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam tonik i krem z ziaji do cery trądzikowej (biała buteleczka z zielonym paskiem) tonika używałam przez niecały rok, starcza na długo i przy codziennym stosowaniu stan mojej cery znacznie się poprawił :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię produktów z under20 ,nigdy nie robiły ani nic dobrego ,ani nic złego z moją twarzą. Jedyne co mi się w miarę podobało to podkład :)


    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze jak byłam młodsza używałam raz, ale nie pamiętam, który to było produkt.. Tak jak u Ciebie nie zadziałała.. Ja osobiście używam produktów z TOŁPY, które bazują na naturalnych składnikach i jestem zadowolona, ale wcześniej używałam też produktów z Ziaji tak jak koleżanka powyżej i tez byłam zadowolona. Jest to firma nie droga, a też bazują na naturalnuch składnikach :)

    Kochana jeśli interesujesz się modą to zapraszam do siebie po trochę inspiracji ;) Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga <3

    Buziaki
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam ten produkt i podobnie jak ty stwierdziłam, że nie wrócę do niego, strasznie podrażnił mnie + zużycie jest bardzo duże, butelka na max. 2-3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielki plus za kaktusa! xd jestem biologiem, uwielbiam sukulenty, takie mam już zboczenie ;)
    parę lat temu używałam produktów tej firmy, ale średnio byłam z nich zadowolona. Jeżeli chodzi o mocne oczyszczanie (wypryski, wągry i te sprawy) polecam garniera lub barwę siarkową, ale uwaga! to bardzo wysuszające produkty, więc trzeba skrupulatnie nawilżać cerę. Do codziennego stosowania polecam żel do mycia z loreala, różowy :) baaaaaaardzo wydajny i przyjemny w stosowaniu :)
    obserwuję, pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń