26 mar 2016

tanie szminki, kredki do ust-golden rose, wibo+ cocolita.pl

Hej, dzisiaj przychodzę do Was z moją miłością- szminki, kredki do ust. Jestem wielką fanką wszelkich produktów do ust zwłaszcza jeśli mowa o produktach matowych. Na pewno każdy z Was słyszał o Golden Rose i tutaj mogę zapewnić, że kosmetyki z tej firmy sprawdzą się u każdego. 





Pomadka nazywa się Golden Rose Velvet Matte ,kosztuje +/- 11zł co jest oczywiście na plus. Szminka jest w jasnym, matowym odcieniu jednak mimo tego bardzo wyraźnie podkreśla nam usta. Jak na tani produkt jest wytrzymała, trzyma się kilka godzin(3,4) nawet po spożywaniu posiłku więc następny punkt dla GR. Minusy? Wydaje mi się, że wydajność ale każdy oceni to inaczej, gdyż szminka ta jest #1 w mojej kosmetyczce i używam ją każdego dnia kilkakrotnie. Ogólne wrażenie zdecydowanie pozytywne, niska cena, wyrazisty kolor, łatwe rozprowadzenie na ustach. POLECAM!~

Następny produkt GR to szminka w bardzo jasno kremowym odcieniu-uwielbiam delikatne szminki, które subtelnie podkreślą moje niepełne usta. 

 

Z góry przepraszam, że zdjęcie jest z internetu, ale moja szminka po rocznym użytkowaniu nie prezentuje się zbyt schludnie. 
Wracając do pomadki- jeśli miałabym ocenić ją w skali 0-10 dałabym 7. Dlaczego? Pomadka jest cudowna, kolor taki sam na zdjęciu jak i na ustach ALE żeby ładnie wyglądała usta nie mogą być suche. Wtedy szminka nie prezentuje się zbyt ładnie. Jednak przy zadbanych ustach pomadka sprawdza się w 100% a przy tym nawilża(duży plus). Minusem jest słabe krycie, po pierwszym posiłku możemy się pożegnać z pięknym odcieniem na ustach. O ile dobrze pamiętam szminka kosztowała coś około 10 złotych. Mimo tego napewno do niej wrócę i również gorąco polecam! 

Przejdźmy teraz do mojej nowego nabytku- kredka z wibo

 Lip Define Pencil Wibo

Kupiłam ją kilka dni temu w Rossmanie za ok.8zł, miałam ją raz na ustach i naprawdę ją pokochałam! Bardzo miękka kredka, którą łatwo wykonturować usta. Myślę, że za dużo pisać na jej temat nie trzeba-ładny kolor, delikatna końcówka-więcej nie oczekiwałam:) Naprawdę polecam, zwłaszcza za taką cenę.



Na koniec chciałabym zachęcić do zamawiania z cocolita.pl (ROBIE TO Z DOBREGO SERCA, TO NIE CHAMSKA REKLAMA). Zamówiłam na tej stronie kilka produktów-cena umiarkowana, przesyłka w rozsądnej cenie- SUPER. Paczka przyszła po 3 dniach w bezpiecznie zapakowanym pudełku, ale nie chciałam was zachęcić do kupowania na tej stronie ze względu na pudełko! W paczce znajdował się rabat na zakupy na cocolicie na -10%, uważam że to dość spora zachęta! W każdym razie jeśli macie ochotę na internetowe zakupy to cocolita będzie idealnym wyborem. 



Uff dotarłam do końca, teraz prośba i pytanie do Was! Polecicie mi jakieś pomadki oczywiście matowe? A prośba: prosiłabym o zostawienie swoich linków do bloga, z wielką przyjemnością do Was zajrzę:) 

Wesołych, ciepłych świąt kochani w gronie najbliższych!


14 komentarzy:

  1. Słyszałam dobre opinie do szminek z golden rose, dlatego będę miała zamiar sobie kupić jedną z nich :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy post :)
      http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

      Usuń
  2. Posiadałam taką szminkę i sprawdziła się świetnie :)
    Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam identyczny kolor tej pierwszej i jest rewelacyjna ! Zastanawiałam się nad zakupem na cocolita. Teraz wiem, że muszę się zabrać wreszcie za składanie zamówienie :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadki z GR znam i lubię, w tym przedziale cenowym są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie spotkałam się z tą szminką ;)
    Świetnie napisana recenzja :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor pomadki z GL. Sądzę też ze polubiłabym się z konturówką z WIBO, bardoz przypomina moja ulubiona z Lovely :)
    Dodaje do oba!
    www.weemini..pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tematyczny post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne szminki ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle się nasłuchałam o tych matach że chyba muszę kupić:D
    Ale nawilżająca szminka od GR jest taka oo..;/

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam produkty do ust z GR, jednak u mnie są mało dostępne, musze zamawiać..
    Świetny post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ochotę na kosmetyki Golden Rose,ale nigdzie nie mogę znaleźć ich stoiska:(

    OdpowiedzUsuń