13 mar 2016

Trudny początek?

        Hej, cześć i czołem!
Nareszcie zabrałam się do założenia bloga- jeśli to czytasz to z całego serduszka gratuluje, jesteś moją pierwszą czytelniczką! 
Owijać w bawełnę nie będę, nie mam zielonego pojęcia co napisać we wstępie(to po co piszesz skoro nie potrafisz się za to zabrać?) POCZĄTKI SĄ TRUDNE i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Może zacznę od rutynowych, nudnych informacji, których nikt nie chce czytać?
         ZACZYNAMY
Nazywam się Dominika i to chyba tyle co musicie o mnie wiedzieć.. Dlaczego założyłam bloga? Odpowiedź jest prosta. Nienawidzę czytać blogów na których 3/4 tekstu jest nie na temat TO OKROPNE. Dlatego ja postaram się pisać krótkie notki, które będą zawierać tylko informacje na dany temat , bez żadnych pobocznych tematów, które nikogo nie interesują. O czym będę pisać? O wszystkim. Konkretniej? Kupię fajną rzecz- pochwale się, może wam się spodoba i przekonam was, że warto. Wypróbuje nowy przepis- od razu wam o nim powiem w  końcu kto nie lubi jeść? Znajdę fajną dietę, która się u mnie sprawdziła- może ktoś bedzie chciał katować się razem ze mną? Mam nadzieje, że tematów będzie wiele. TO WY BĘDZIECIE  MOJĄ MOTYWACJĄ DO DZIAŁANIA I TO DZIĘKI WAM TEN BLOG BĘDZIE FUNKCJONOWAĆ. 
Jak już dotrwałeś do końca, to napisz czy podoba Ci się wygląd bloga, w końcu to TOBIE ma się tu podobać:) 
buziaki i do zobaczenia 




2 komentarze:

  1. Mnie się podoba :D
    Jedyne co bym zmieniła to szerokość (żeby miejsce z postami było szersze i bardziej wyraziste) ;))
    Życzę powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, będę na niego częściej zaglądała ;*

    OdpowiedzUsuń