28 cze 2016

KOSMETYKI ZIAJA, TONIK ANTYBAKTERYJNY NUNO

 
 Tak dawno niczego nie pisałam, że nie wiem od czego zacząć. W świecie blogerek po tak długiej nieobceności każdy by napisał co się działo przez ten czas. Ale ja tego nie zrobie. Dlaczego? Po pierwsze nie działo się nic, po prostu jestem leniem, a po drugie nie przyszliście tu czytac o tym co robiłam do cholery tylko żeby się dowiedzieć czy warto zainewestować w dany produkt.

Więc zaczynamy. 

Kilka dni temu na pułkach ulubionej drogerii rzucił mi się w oczy produkt Ziaji. Ostatnio moja cera się zmienia, więc była to idealna okazja żeby kupić coś, co mi pomoże. Kosmetyki Ziaji są ze mną od bardzo dawna i zawsze nadaje im etykietkę ulubionego produktu. Fakt, może efekty nie zawsze są aż tak wspaniale  jakie obiecuje producent, jednak nigdy się na nich nie zawiodłam. Tak więc o jakim produkcie mowa? Tonik Antybakeryjny przeciw trądzikowi  NUNO. Nigdy nie byłam zwolenniczką tego typu pielęgnacji jednak moja skóra woła o POMOOC. I takim sposobem od kilku dni jestem użytkowniczką tego kosmetyku









Efekty:

- Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory.

- Intensywnie nawilża naskórek.

- Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum.

- Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych.




W ciągu kilku dniu można zauważyć, że skóra jest oczyszczona- tak jak obiecuje producent. Dużym plusem jest fakt, że tonik nie zawiera alkoholu dzięki czemu skora się nie wysusza. Zapach produktu jest bardzo przyjemny i orzeźwiający. Warto również podkreślić, że opis toniku sprawdza się w 100% i można to zauważyć po krotkim uzytkowaniu. Jednak czy działa przeciwko trądzikowi?  Na to pytanie odpowiem za jakiś czas:) 




A może już go macie? Widziałyście efekty?







20 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego toniku! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie kosmetyki z Ziaji są świetne! Ostatnio testowałam serię Cupuacu i ma cudowny zapach :)
    mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. rzadko kiedy sięgam po toniki prawde pisząc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie używałam, ale brzmi zachęcająco :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię produkty ziaji! Pisałaś, że obserwójesz mój blog. Niestety nie mam Cię w obserwatorach

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Ziaję, ale nie znam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam produkty z Ziaji :) Tego toniku nie miałam. Jestem ciekawa czy faktycznie pomaga w pozbyciu się trądziku :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i lubiłam :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam, że go miałam i nie sprawdził się u mnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i bardzo mi się spodobał :) czekam na więcej


    www.DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam go i niestety u mnie się nie spisał :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stosowałam ten tonik bardzo długo i naprawdę jest świetny! :)

    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat tego produktu nie miałam, ale mam tonik też z Ziai z serii liście manuka i sprawdza się rewelacyjnie! :) Ogólnie bardzo lubię produkty tej marki.

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki Ziaji, ale tego akurat nie miałam.
    Jeśli masz ochotę, zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie slyszalam obtym toniku:) ale kiedys wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń