1 lip 2016

KSIĄŻKI- FANTASTYKA. COŚ GODNEGO POLECENIA?


Cześć! 

Dzisiaj piszę z prośbą do Was, otóż zaczęły się wakacje i nie zawsze ma się ochotę wychodzić w taki upał na dwór. Dlatego pytanie do Was. Polecacie jakieś książki do przeczytania w te upalne dni? Byłabym bardzo wdzięczna jeśli polecilibyście mi coś sprawdzonego:) 
Wiem, że mogę na Was liczyć! 

Ja aktualnie czytam "Tajemny Ogień" i bez zdradzania szczegółów- książka fantasy o bardzo ciekawej fabule. POLECAM Z CAŁEGO SERCA!






5 komentarzy:

  1. Ja bardzo polecam książkę 'Gra o Tron' i 'Miasto kości. Dary Anioła'.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z fantastyki?
    "Gra o tron", "Hobbit", "Władca pierścieni", "Harry Potter", "Tunele", Trylogia Czarnego Maga, "Kroniki Wardstone"... Jeśli chcesz coś jeszcze z fantastyki to możesz mi napisać, bo czytam praktycznie same książki fantasy i kryminały, także mam jeszcze dużo do polecenia :D

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zamierzam przeczytać wszystkie częśći 'Monument 14' (chyba jest to 14 nie jestem pewna)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie nie czytam książek, ale bardzo polecam książkę"papierowe miasta". Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z fantastyki chyba nie znam nic dobrego :/

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń