13 lip 2016

WAKACJE

Hejka, od ponad tygodnia mamy długo wyczekiwane wakacje. Ale czy dobrze je wykorzystujemy? Prawdę mówiąc zawsze mam dużo planów na ten okres, a kończy sie jak zawsze- nie mam ochoty na nic. Przyczyną zazwyczaj jest upał, który strasznie mnie zniechęca. W tym roku chciałabym żeby było inaczej, chciałabym wykorzystać ten czas w stu procentach, poznać nowych ludzi, zmienić coś w sobie, mieć co wspominać. Problem też tkwi w tym, że mieszkam w małym mieście gdzie nic się nie dzieje, ludzie chowają się po domach a nowe znajomości? Niestety, tu młodzież nie przyjeżdża.

Plany na najbliższy czas to wyjazd w okolice Gdańska, gdzie kiedyś mieszkałam. Czekają tam na mnie znajomi za którymi okropnie tęsknie i nie moge się doczekać kiedy ich zobacze! Po powrocie zamierzam jeździć do Wrocławia, poznać ciekawych ludzi i miejsca.

ALE CO ROBIĆ GDY NIC SIĘ NIE DZIEJE A MAMY WOLNY CZAS?


*WAKACYJNA SESJA*

Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam pozować i wydaje mi się, ze to fajny pomysł na spędzenie wolnego czasu. Fotki z wakacji możecie użyć np. do dekoracji pokoju. Jednak najważniejsze, że będziecie mieć pamiątkę z wakacji:)  




Najbardziej popularne znaczniki tego obrazu obejmują: girl, summer, beach, sea i body

grafika girl, summer, and beach

*ZMIEŃ COŚ W SOBIE*

Postanowienie noworoczne nie wypaliło? Nie miałaś czasu ćwiczyć?
 TERAZ JEST CZAS BY TO ZMIENIĆ!
Przed Tobą dwa wolne miesiące, może to ten moment by wziąć się za siebie i zacząć ćwiczyć?
Jest piękna pogoda, idź na basen, rower, rolki, siłownie. 
Zrób cokolwiek, by nie zmarnować tego czasu!
 A może zmień nawyki żywieniowe? Jest lato, mamy  dostęp do świeżych warzyw i owoców, wykorzystaj to! Przy okazji nauczysz się nowych przepisów i co najważniejsze- znajdziesz jakieś zajęcie:)

grafika bikini, sexy, and summer 

grafika girl, beach, and friends

grafika girl, fitness, and body

grafika body, girl, and fitness

grafika girl, body, and bikini


*ZWIEDZAJ!*

Jeśli tak jak ja mieszkasz w małej miejscowości - nie załamuj się! Istnieją przecież autobusy, wsiadaj i jedź gdzieś! Nie musisz przecież wchodzić do każdego zabytku i wydawać mase pięniędzy. Wystarczy, że pojedziesz GDZIEKOLWIEK i zwidzisz miasto, podziwiając architekturę. Nie załamuj się faktem, że mieszkasz w mało ciekawej miejscowości, zawsze są jakieś wyjścia- wystarczą chęci.

                                  grafika city


grafika girl, city, and hair


grafika sunset, beach, and summer


grafika pool, summer, and goals

grafika summer, beach, and surf



Pamiętaj, że wakacje są raz w roku, wykorzystaj ten czas najlepiej jak potrafisz! 

Jeśli możesz, zostaw coś po sobie- jesteś moją motywacją!





18 komentarzy:

  1. Ja nie mam takich spokojnych wakacji, pracuję całe lato bo odkładam sobie na aparat na zęby :) w sumie u mnie i tak za wiele się nie dzieje, mieszkam na wsi, wiele moich znajomych porozjeżdżało się po Polsce ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobne plany na wakacje. Ja jadę za tydzień do Sopotu, a później może do Wrocławia :)
    Dzięki za odwiedziny <3
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadę w góry na tydzień i to raczej wszystko z większych wyjazdów :) mimo, że siedzę w domu to staram się wykorzystać każdą chwilę jak najbardziej :)

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja siedzę w Irlandii, jutro jadę do parku rozrywki, potem czekają mnie klify i morza :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety w tym roku siedzę w domu :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na razie siedzę w domu, ale mam nadzieję , że uda się coś zorganizować ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja znowu siedzę w domu... Ale na początku sierpnia jadę do cioci - niezbyt daleko, ale zawsze się tam odprężam, a i zdjęć trochę porobię :)

    http://pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wykorzystuje wakacje w 100%! Codziennie gdzieś jadę, coś robię...Prawie wgl nie ma mnie w domu! :)
    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mieszkam w małej miejscowości gdzie (prawie) nic się nie dzieje :) Sama jeżdżę na rowerze do Czech i zwiedzam okoliczne miasteczka :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zwiedzać jakieś okoliczne miasta :) W wakacje zdążyłam już zmienić nawyki żywieniowe, piję więcej wody - już czuję się lepiej!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe pomysły :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie inspiracje! <3
    Ja w tym roku byłam już na Mazurach, a w sierpniu również planuję tam wyjazd!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super propozycje i piękne zdjęcia :) Najważniejsze to nie zmarnować wolnego czasu :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatek >klik<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w te wakacje nie mam urlopu i pracuje. Jednak jesli znajdzie sie wolna chcwila wykorzystuje ja na wyjazdy z chłopakiem :) Cudowny post <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze w wakacje stawiam na większą aktywność fizyczną ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny wpis! Ja wakacje zawsze wykorzystuję do rozwijania swoich pasji - fotografii, książek. W czasie roku szkolnego rzadko mam na to wystarczająco dużo czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłych ostatnich dni wakacji :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń