14 sie 2016

Back To School Life Hacks

Trudno jest mi uwierzyć, ze wakacje dobiegają końca.. Skorzystaliście z nich chociaż? 
Ja nie za bardzo, ale mam nadzieję, ze następne będą lepsze! Wracając do sedna- dzisiejszy post ma na celu pomóc nam wszystkich w nadchodzącym roku szkolnym:)

#1 Wyśpij się
Tak wiem, łatwo powiedzieć gorzej jest gdy dochodzi 2 w nocy, a 
my nadal mamy mnóstwo energii..Co zrobić by zasnąć?

1. Czytaj przed snem! Czytanie książki sprawi, że twoje oczy będą zmęczone i same się zamkną:)
2. Wypij szklankę wody- pomoże wyciszyć organizm i usunąć toksyny.
3. Wywietrz pokój- w chłodnym śpi się lepiej.

#2 Zaplanuj swój outfit
Planując swój strój na następny dzień zyskamy na czasie!
 Dodatkowo unikniemy sytuacji w której okaże się, że nie mamy w co się ubrać!

#3 TO DO LIST
Napewno każdy z was o tym słyszał. Lista rzeczy do zrobienia- 
myślę że jest to dobry pomysł zwłaszcza dla zapominalskich. PS. TO DO LIST można wydrukować!


#4 WSZYSTKIE ZESZYTY TAKIE SAME? JAK ODRÓŻNIĆ?
Znalazlam tego 'hacka' na zagranicznym yt i powiem szczerze, że jest banalny i niesamowicie pomocny!
Wystarczy zaznaczyć kolorowym mazakiem róg zeszytu i gotowe! Zawsze miałam z tym problem, zanim znalazłam odpowiedni zeszyt każdy już siedział przygotowany..


#5 Zjedz tabliczkę gorzkiej czekolady!
Czekolada wpływa korzystnie na naszą koncentrację i pamięc, warto o tym pamiętać zwłaszcza przed testem:)
#6 Ucz sie przy biurku!
Prawde mówiąc tę zasadę będę praktykować dopiero od tego roku. Zawsze uczyłam się w łożku i tutaj APELUJE DO WAS, NIGDY TEGO NIE RÓBCIE! Szybciej zaśniecie a nie nauczycie się niczego.. Pozycja siedząca bardziej sprzyja koncentracji:)

#7 Organizacja biurka
Warto mieć wszystko pod ręką(wszystko co niezbędne). Pamiętaj o porządku na biurku i dobrym naświetleniu:) Warto pod ręką mięć kolorowe długopisy, notatki, zeszyty:) Nie zapomnij o czymś do picia- nauka ma być przyjemnością!

#8 Kolorowe notatki
O tym pisze każdy, ale nie bez powodu! Wielu osobom pomaga to zapamiętać ważne informacje:) Nie zapominaj o starannym piśmie inaczej nawet kolor nie pomoże!

#9 Wyłącz internet!
Wyłącz internet w telefonie, wyloguj się z facebooka, a nawet oddaj telefon rodzicom na określony czas! Jestem przykładem, że to pomaga:) 

#10 Jedz śniadanie przed szkołą!
Napewno rodzice powtarzają Ci ZJEDZ ŚNIADANIE! I mają racje, pożywne śniadanie pomoże ci nabrać siły na długie godziny w szkole, a przy tym nie będziesz myśleć o burczącym brzuchu:)

61 komentarzy:

  1. Ten life hack z kolorowaniem rogu zeszytów jest genialne! Szkoda, że nie znałam go jak chodziłam do szkoły, bo teraz nie używam zeszytów :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowane muszę uczyć się na biurko. Czasami leżę w łóżku i zasypiam przy książkach, haha ;) Świetny pomysł z tą listą do zrobienia!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecuję sobie, że w tym roku uda mi się dotrzymać większość z tych life hacks. Trzymaj kciuki!

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post,
    ja tez ne mogę uwierzyć ze już koniec wakacji,
    jeszcze niedawno pamiętam jak było zakończenie roku
    no cóż czas szybko leci ale zanim się obejrzymy kolejne wakacje będą. <3

    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/
    (P.S obserwuje wszystkich którzy obserwują mnie)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w tym roku muszę zacząć uczyć się przy biurku zamiast na łóżku :P
    Mega przydatne triki, niektóre zapisałam!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uczyłam się w łóżku, jednak jest to idealne miejsce do spania, na pewno nie do nauki, dlatego zamierzam od tego roku szkolnego uczyć się przy biurku (mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie :D). Jeśli chodzi o internet i telefon to też w momencie gdy się uczę nie może leżeć on koło mnie :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji ostatnio pytałaś się na moim blogu o pędzle, odpowiedziałam ci na to pytanie tam, a tutaj podsyłam link do posta blogerki, u której to widziałam :).

      http://agnieszkaa-es.blogspot.com/2016/07/ulubiency-lipca.html?m=1#more

      Usuń
  7. Ciekawe rady - wyłącz internet to moja zmora bez względu czy szkoła, uniwerek czy praca - wszędzie mnie dopadnie i nie idzie wyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko świetne. Mi niestety to już się nie przyda bo pracuje :D No chyba, że za rok jak pójde na studia :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już szkołę skończyłem ale na studia na pewno się przydadzą te rady! <3

    www.casper-fashion.blogspot.com zapraszam do komentowania :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe porady :) Muszę w końcu zorganizować swoje biurko, aby mieć wszystko na wyciągnięcie ręki. Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten z zaznaczaniem zeszytów pisakami jest świetny, na początku roku kiedyś wszystkie zeszyty mi się pomyliły i w matmie pisałam geografie haha. Na pewno to wykorzystam, przydatny post:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pożyteczne rady, przyznam się szczerze, że ja nigdy nie jem śniadania i wiem, że źle robię, ale cóż, nawyk :D
    Zapraszam na mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo to przydatne i przyjemnie się czyta.. kolorowe notatki i plan działania to u mnie podstawa, zawsze :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. spadłaś mi z nieba z tymi hackami! Sposób z zeszytami jest, genialny, na pewno skorzystam :D Uwielbiam serie back to school <3

    Zapraszam do mnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te hacki, na pewno wykorzystam :D
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogspot.com
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hacki mega
    Super post
    Serię BTS uwielbiam
    Wspominałaś o wspólnej obserwacji, więc ja już :) teraz liczę na ciebie
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierzę, że już niedługo szkoła :( Obserwuje, liczę na to samo! Super hacki Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Te life hacki są bardzo przydatne. Sama z nich korzystam :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy i pomocny post!
    Już niedługo wielki powrót do szkoły, więc trzeba zacząć szykować jakieś sposoby, by przetrwać cały rok!:)

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe te life hacki, napewno z nich skorzystam! zwłaszcza z tego pierwszego i szóstego, już rozumiem dlaczego zawsze zasypiałam przy książkach.

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie life hacki są rewelacyjne! :D Na pewno je wykorzystam!
    Nr 4 to mój faworyt. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rady. :)
    Ta pierwsza lista to do jest świetna. Co prawda mam planer, ale, jak będę mieć trudniejszy dzień, to na pewno skorzystam. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł z tymi zeszytami, w tym roku muszę się zacząć uczyć przy biurku bo na łóżku rzeczywiście zasypiam :)
    jeśli masz czas to zapraszam blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację, łóżko strasznie usypia... Ale aż tabliczkę tej czekolady? Wystarczy jedna kostka codziennie, inaczej nie zmieścimy się w drzwiach... ;) Świetne rady!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Większość life hackow już używam, ale niektóre wypróbuje dopiero od tego roku. Też zawsze uczyłam się na łóżku, haha
    Mimo, że miałam dobre oceny, to teraz mam wrażenie, że nic mi w glowie nie zostało
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. O większości pamiętam na co dzień. W szczególności o karteczkach, kolorowych notatkach itp., ale jeśli chodzi o uczenie się w łóżku, to mi często o wiele łatwiej jest się w nim uczyć ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Te lifehacki na prawdę przydają się na co dzień :p
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo przydatny post :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Używam większości z tych porad! Są bardzo przydatne!
    Obserwuję! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatne life hacki z niektórych już korzystałam a niektóre dopiero wprowadzę w życie we wrześniu :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne life hacki !

    Zapraszam również do mnie : http://zainspirujsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w zeszycie zawsze mam kolorowo! Jednak uczenie się to nie jest już takie przyjemne ;) W większości rzeczy tu podanych również wykonuję, takie jak przyszykowanie ubrań przed dzień, jednak nie nazwałabym tego posta 'LIFEHACKI' ponieważ wg. mnie są to bardziej porady 'jak się dobrze uczyć i dobrze zacząć szkołę' ale ogólna tematyka super duper xd OBSERWUJĘ!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj wyspanie by mi się przydało ;p muszę wypróbować sposobu z książkami żeby oczka mi się szybciej zamknęły :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stanowczo za szybko leci ten czas... Mi najbardziej pomaga właśnie taka ,,lista rzeczy do zrobienia: :) Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Większość tych life hacków wykonuje. Moje plany na ten rok szkolny, to być trochę bardziej zorganizowanym i myślę, że lista z rzeczami do zrobienia spisze się idealnie:)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne porady! Szkoła coraz bliżej, a mnie coraz bardziej nie chce się do niej iść! :P
    Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne lifehacki!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  40. Super post! Ja swój outfit wybieram zawsze przed wyjściem do szkoły :d

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rady. Wzięłam sobie stronę w zakładkę i oczywiście zaobserwowałam :) Na pewno ten post przyda mi się w roku szkolnym.
    Zapraszam do siebie
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog , obserwuje :) zapraszam do siebie !
    gostkowskamartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Lista rzeczy do zrobienia- idealny pomysł dla tak bardzo nie zorganizowanej osoby jak ja, dzięki wielkie <3

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Szczerze mówiąc zawsze uczę się na łóżku :D Ciekawe rady. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. te wakacje tak szybko mijają. ten z zeszytami najlepszy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  46. fajny ten lifehack z malowaniem rogów zeszytów, co do czekolady to zgodzę się tylko nie wiem czy cała tabliczka to nie za dużo, jak na jeden raz :D

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Z większości korzystam ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Oo, ciekawy post ;) ten z malowaniem rogów na pewno się przyda, zwłaszcza gdymam wielki bałagan w plecaku :D
    Z reszty na pewno również skorzystam, kilku nie znalam :)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten trick z pomalowaniem rogu zeszytu jest świetny. Na pewno wykorzystam go w tym roku :D

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ile lifehacków! Mnie najbardziej przydadzą się te metody na zaśnięcie - to moja zmora w roku szkolnym, szczególnie po weekendzie czy dłuższym wolnym ;) Ale zapamiętam wszystkie!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Część znam i korzystam - bardzo pomagają mi w nauce ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  52. fajne haki! :) skorzystam z tych których nie znałam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Lista do zrobienia to must have :D
    Świetny post, obserwuje :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja własnie muszę się zająć listą "TO DO", bo coś ostatnio zapominam o wielu rzeczach :)
    M.Ó.J B.L.O.G!
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  55. Lista "to do" to świetne rozwiązanie. Często z niej korzystam. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajne porady ;) Ja przed snem słucham muzyki albo oglądam serial, bardzo mi to pomaga zasnąć :)
    Pozdrawiam i zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  57. Wlasciwie to wiekszosc tych sposobow sama praktykuje poza zaznaczaniem zeszytow poniewaz mam szafke w szkole a tak nosze teczki gdzie w kazdej mam zeszyt, ksiazke od przedmiotu etc! :D

    Obserwuje jestem 28 obserwatorem :* Bedzie mi bardzo milo jesli rowniez zaobserwujesz mojego bloga <3
    Versjada

    OdpowiedzUsuń