5 sie 2016

Siemie lniane na odchudzanie? Jak jeść owsianke zeby smakowala?


Dzisiaj przychodzę do was z moim ulubieńcem ostatnich miesięcy. 
Siemie lniane jest ze mną od września 2015 roku, używać go zaczęłam na porost włosów. Po miesiącu zrezygnowałam z tego produktu, a efekty? 

Było je widać gołym okiem, znajomi zauważyli, że włosy szybko mi rosną, a ja sama mogłam się dopatrzeć baby hair których nigdy nie miałam.  Po tych kilku miesiącach wróciłam do picia siemia lecz tym razem w innych celach.

Siemie lniane jest bogate w tłuszcze nienasycone oraz wiele wartości odżywczych takich jak:
błonnik
białko
witaminę B1, B6 oraz E
magnez
wapń 
żelazo
cynk
 Dlaczego siemie lniane odchudza? 
Otóż odpowiedź jest łatwa, poranne picie siemia syci, przyśpiesza metabolizm oraz oczyszcza jelita.

Nawet jeśli nie macie zamiaru się odchudzac zachęcam do picia raz na jakiś czas siemia ponieważ ma wiele innych zastosowań o których warto poczytać:)

A teraz OWSIAAAAAAAAAANKA!
Od jakiegoś czasu wzięłam się za swój jadłospis i wyrzuciłam z niego wszystko co jest niezdrowe, słodkie i tłuste. A co za tym idzie? Musiałam polubić wszystko czego wcześniej bym nie tknęła..
Tak więc owsianka nie przechodziła mi nawet przez gardło. Ale trudno..musiałam jeść coś, co jest zdrowe, wartościowe i przede wszystkim syte. Tak więc co dodać do tych nieszczęsnych płatków  żeby mi smakowało?
I tutaj się zdziwiłam, zajadałam się tą owsianką jak głupia! Nie sądziłam, że kilka dodatków sprawi, że owsianka stanie się moim ulubionym śniadaniem.
A co dodałam?
Płatki załam woda(tak żeby napuchły), wymieszałam z 1/2 łyżeczki miodu, pokroiłam kiwi w plasterki i dodałam do całośći. GOTOWE:)



Jeśli znasz przepisy na zdrowe dania to byłabym BARDZO wdzięczna jeśli się nim ze mną podzielisz!


ZOSTAWIAJCIE LINKI DO SWOICH BLOGÓW, Z CHĘCIĄ ZAJRZE:)




28 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam siemienia lnianego, ale przestałam chyba do niego powrócę. Bardzo lubię owsianki <3! :D
    Świetny post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham owsianki na śniadanie to super opcja <3
    +obserwuję :)
    MALINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak, pokochałam owsianki!
      ps. nie zaobserwowałaś:(

      Usuń
  3. Z chęcią wypróbuje tą Twoją propozycję. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to wygląda fajnie ^^ na pewno spróbuje ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako kto obserwujesz bo nie widzę Cie w obserwatorach ?:)
      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. I jest obserwuje równiez :D

      Usuń
  5. Na pewno wypróbuję! :) Niestety nie znam jakiś fajnych ciekawych i zdrowych przepisów, a jak znam to są dosyć długie, bo po prostu szukam ich w internecie. :))
    Również obserwuję :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę spróbować
    Wygląda to bardzo fajnie
    Dziękuję za obserwacje,ja również obserwuje :)
    Pozdrawiam,miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie zaobserwowałaś:(
      równiez życze miłego dnia

      Usuń
  7. U mnie standardowe śniadanie to właśnie owsianka!
    Obserwuję ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. nie wyświetliło mi się, że obserwujesz:(

      Usuń
  9. Czy zamiast wodą mogę zalać taką owsiankę mlekiem?
    Od pewnego czasu staram się zdrowiej odżywiać i myślę
    że fajnie by było spróbować taką owsiankę:)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ze tak! jednak gdy zalejesz mlekiem tak zeby nasiąkły i dodasz miodu to bedzie idealnie! próbuj na kazdy mozliwy sposob:)

      Usuń
  10. mniaam!
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze też nienawidzę owsianki a wiem, że jest zdrowa ale nie wiem czy się przekonam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam owsiankę, z owocami najlepsza ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  13. ja do swojej owsianki dodaje jalbko, jakies bakalie, kokosa, avokado i wiele innych rzeczy :D polecam takze dodam cynamon i kakao :D
    obserwuje i licze na rewanz ;3 milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemie lniane - to jest to! Tylko zastanawiam się: Gdzie je kupić? Chciałabym używać (pić) go w celach odżywienia i wzmocnienia włosów !
    Pozdrawiam ! Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, naturalne źródło witamin i kwasów:) A dostaniesz je w wiekszości supermarketach, trzeba poszukać!

      Usuń
  15. Pucharek przypomina mi desery serwowane w mojej ulubionej kawiarni z dzieciństwa :)
    Siemię lniane uwielbiam. Nie ma dnia, żebym nie dodawała go go owsianki czy kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie jak wszystko jest ladnie podane haha:) Siemie ma wiele wlasciwosci wiec na zdrowie!:)

      Usuń
  16. Ja jakoś nie potrafię się przekonać do siemia! Próbowałam, ale nie potrafię :/
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda przepysznie! Z chęcią bym coś takiego zjadła! :)
    Pozdrawiam! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tam owsianki nie lubię ;( Ale za to wolę płatki jaglane, są pyszne, polecam :) Dzięki za odwiedzenie bloga, również obserwuję ;) http://emylkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń