25 paź 2016

kosmetyki, które poprawiły moją cere

\

Cześć! Długo nie pisałam, za co z góry Cię przepraszam, ale szkoła zabiera mi mój cały czas wolny, a jednak w tej kwestii sugeruje się zasadą "są rzeczy ważne i ważniejsze" a szkoły zalicza się do grupy drugiej.

Włącz, będzie przyjemniej się czytać:)



Wracając do tematu wiodącego, moja cera jest sucha, twarz skłonna do wyprysków i do licznych przebarwień. Czyli mix wszystkiego co najgorsze.

JAK POPRAWIŁAM STAN TWARZY?
Przyczyniło sie do tego kilka kosmetyków. 

1. płyn micelarny-tonik 2w1 Tołpa
Długo szukalam idealnego płynu, zmywam nim makijaż i jest niesamowity. Przede wszystkim idealnie zmywa makijaż, nie podrażnia i nawilża, jednak dla mojej skóry potrzebne jest dodatkowe nawilżenie. Zdecydowany ulubieniec, którego mogę polecić każdemu.
Znalezione obrazy dla zapytania tołpa 2w1 plyn micelarny tonik
2. Oczyszczenie twarzy, walka z zaskórnikami. Tutaj idealnie spisuje się ZIAJA OCZYSZCZENIE LIŚCIE MANUKA, z tego co czytałam ten produkt się kocha albo nienawidzi. Sprawdził Ci się?
Jestem bardzo z niego zadowolona, twarz jest idealnie gładka i mimo szorowania nie podraznia, ale myślę, że to sprawa indywidualna więc uważaj:) 
Znalezione obrazy dla zapytania ziaja liscie manuka
3. Tonik antybakteryjny ZIAJA. Tutaj nie napisze zbyt wiele, nie jest za dobry ale w połączeniu z innymi myślę, że daje rade. Na pewno daje poczucie czystości na twarzy oraz minimalnie niweluje zaczerwienienia.
Znalezione obrazy dla zapytania tonik nuno
4. Pianka under20, oczyszczająca pory. Przede wszystkim zakochałam się w cudownym zapachu..naprawdę! Pianka bardzo dobra więcej chyba mówić nie musze, oczyszcza twarz dajać poczucie orzeźwienia dzięki zapachu arbuza i mięty. Skora idealnie miękka.

Znalezione obrazy dla zapytania under 20 pianka

5. Po wsyzstkich tych produktach nakładam krem z nivea na twarz, który dodatkowo nawilży mi twarz i ochroni przed podrażnieniami- ale to tak na wszelki wypadek!


Pamiętaj, że najpiękniejszy makijaż będzie źle wyglądać na zaniedbanej, suchej skórze. Zadbaj o swoją twarz!


5 komentarzy:

  1. Zauważyłam ze wśród ludzi opinie na temat u20 sa podzielone. Jednym ich kosmetyki pomagaja, innym wrecz przeciwnie. Chętnie użyłabym tej pianki tylko boję się, że będę należała do tej drugiej grupy ludzi.

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również używam produktów z Ziai do twarzy tylko zamiast toniku to żel antybakteryjny! jest super!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie używałam żadnego z tych produktów. O under twenty słyszałam bardzo niepochlebne opinie :/
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie pasta z manuka jest genialna ♥ a na piankę z U20 czaję się jakiś czas ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie kosmetyki z serii liście manuka sprawdzały się bardzo dobrze przez kilka miesięcy, ale z czasem przestałam zauważać poprawę. potem przerzuciłam się na kosmetyki z barwy siarkowej i odpowiadają mi bardziej ;).
    ostatnio czytam coraz więcej na temat tołpy - na pewno zakupię coś w końcu z tej fimry!

    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń