2 lis 2016

ULUBIEŃCY: FILM, MUZYKA, APLIKACJA, KOSMETYK

Nie mam weny na ambitny wstęp, więc po prostu przejdę do rzeczy!


Tutaj zdecydowanie polecam "Focus" z roku 2015, w roli głownej Will Smith. Pisać dużo nie będe, podlinkuje zwiastun.



W tej kwestii nie potrafie wybrać jednej piosenki. Jednak napewno musi się tu znaleść:
  •  nowa piosenka Lady Gagi- Million Reasons, którą pokochałam mimo że tej artystki nigdy nie słuchałam.
                                   
  • Drugą piosenką będzie cover w wykonaniu 21pilots- cant help falling in love. Chciałabym podkreślić, że jest to piosenka Elvisa Presleya.
                                   
  • I trzecia piosenka, którą męcze od ponad miesiąca jest ACDC-TNT
                                   

 
Tutaj coś do pielęgnacji- szare mydło. Może was to zdziwić ale jest to mydło które ma wiele właściwości. Szczególnie polecam dla skóry trądzikowej. Dodatkowo idealnie zmywa makijaż:) Pamiętajcie, że brak zapachu to cecha na plus, gdyż oznacza to brak środków chemicznych.


TUTAJ HIT PHOTOMAT
Wystarczy zrobic zdjecie zadaniu z matematyki a pojawi się rozwiązanie:) myślę, że wielu osobom się przyda.








19 komentarzy:

  1. pierwsze słyszę tę piosenkę Lady Gagi, ale ... podoba mi się! Nawet bardzo :).
    Uwielbiam tę piosenkę Presleya - ma wspaniały przekaz :) często słucham różnych coverów właśnie :)
    szare mydło średnio mi pasowało :/ po kilku dniach stosowania spowodowało na mojej twarzy wysyp... raczej jego stosowania powtarzać nie będę.
    hmmm, ciekawa aplikacja, pierwsze słyszę :P

    pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O! tą aplikację też lubię, często mi pomaga! obserwuję!
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta aplikacja jest genialna :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mam jakieś zadanie z matmy i nie mam siły go robić to ta aplikacja rozwiązuje a mnie tylko fajnie by było gdyby było bardziej rozpisane ale jest i tak świetna
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo spodobał się zwiastun filmu. Na pewno w tym tygodniu go obejrzę :D A co do piosenki Gagi to słyszałam już ją, ale nie przypadła mi do gustu.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna piosenka Twenty one pilots :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także lubię tą piosenkę twenty one pilots :)
    http://roksanafashionist.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten kawałek ACDC! Często słucham z rana, jest dla mnie pozytywnym kopniakiem na cały dzień :D
    i również jestem zwolenniczką używania szarego mydła :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę Lady Gagi *.*
    Wgl płyta całkiem mi się podoba ;D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię wpisy tego tupu, często można wyszukać coś bardzo dobrego :))
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli i Ty dołączysz do grona moich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śpiewałam kiedyś piosenkę "Can't help..." i kocham ją odkąd pierwszy raz usłyszałam, a cover świetny <3 aplikacja się przyda, bo rozszerzoną mam :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Za Gaga nigdy nie przepadałam, ale jej nowa płyta mi się podoba. Aplikacja na pewno przyda się każdemu kto ma problem :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetni ulubieńcy! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm in love with Lady Gaga music! It's amazing*
    Great blog! I'm following you! Follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  15. because the helping shape to top-rated fertility, the eleven Pillars of Fertility constitute the subsequent important areas: healthy weight loss plan, right fluid intake and balance, suitable physical hobby, appropriate great sleep, powerful stress .http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow. Uwielbiam te utwory. Oczywiście obserwuję Twój blog i zapraszam do obserwacji mojego. Pozdrawiam ;)
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń